Vilkår og betingelser

Generelle Vilkår for Befordring

Ved å sende inn det elektroniske bestillingsskjemaet og gå gjennom betalings- og betalingsprosessen fullfører du et kjøp av varer. Kjøpet er underlagt følgende vilkår og betingelser:

Avbestillinger, refusjoner eller endringer

Når de er bekreftet, kan bestillinger ikke kanselleres, refunderes eller byttes. Alle kjøp er endelige.

Å ikke delta på et arrangement eller show eller å gjøre en feil under bestillingsprosessen skal ikke utgjøre grunnlag for refusjon. Brukere har ikke rett til å utøve retten til angre eller oppsigelse i henhold til gjeldende regelverk om forbrukerforhold og detaljhandel.

Når kjøpet er fullført, utsteder vi en kupong eller e-billetter som tydelig angir møteadresse og starttidspunkt for din bestilling (eller der det er aktuelt, åpningstider og sted for billetthenting).

Unnlatelse av å følge de spesifiserte instruksjonene kan føre til at du blir nektet inngang, går glipp av inkludert transport, går glipp av avgang på forhåndsplanlagte turer eller at du ikke kan hente billettene dine.

Connection Ticketing/Travel Connection kan ikke holdes ansvarlig under noen av de nevnte omstendighetene eller for eventuelle forsinkelser kunden opplever på grunn av endringer i reiseplanene deres, kansellerte transportavganger (fly, tog osv.), ekstreme værforhold eller andre situasjoner som kan oppstå pga. til force majeure som hindrer kunden i å følge bestillingsinstruksjonene.

Med henvisning til arrangementsbilletter, vil alle anstrengelser gjøres for å gi enkeltpersoner som ankommer sent tilgang til forestillingsarenaer i friminuttene, selv om adgang under disse omstendighetene ikke alltid kan garanteres.

I tilfelle avlysning eller endring av dato for et show, vil vi bruke alle de midler som er rimelig tilgjengelige for oss for å varsle om kanselleringen så snart vi mottar den tilsvarende autorisasjonen fra leverandøren. Dette kan inkludere publisering av oppdatert informasjon på nettstedet vårt eller forsøk på å nå kunden via e-post på e-postadressen oppgitt ved bestilling.

Som distributør kan Connection Ticketing utelukkende og utelukkende kansellere billetter og følgelig fortsette å refundere beløpet som er betalt når vi mottar en ekspressordre fra arrangøren eller arrangøren av arrangementet i tilfelle kanselleringer, datoendringer og så videre.

Billetter selges til tross for leverandørens rett til å endre eller variere programmet på grunn av hendelser eller omstendigheter som er rimelig utenfor deres kontroll, uten at de er pålagt å refundere betalte beløp eller bytte billetter.

Skulle spillesteder eller klubber være tvunget til å kansellere bestillinger på grunn av at de ikke kan levere billetter i situasjoner med force majeure, vil vi gjøre vårt beste for å kontakte våre kunder og behandle eventuelle refusjoner så raskt som mulig. Verken klubbene, spillestedene eller Connection Ticketing/Travel Connection vil bli holdt ansvarlig for noen kostnader pådratt utover det opprinnelig betalte beløpet for billettene.

Arenaene forbeholder seg retten til å nekte adgang hvis kundene bryter noen av vilkårene og betingelsene for showet eller arrangementet, leverandørens vilkår og betingelser, eller av hensyn til offentlig sikkerhet (inkludert manglende overholdelse av tiltak som er iverksatt for å bekjempe spredningen av Covid-19), og klienter vil ikke ha krav på refusjon.

Publiserte starttider for show og arrangementer kan endres, og det er kundens ansvar å dobbeltsjekke starttidene før oppmøte.

Dato for fotballkamp

Datoer og starttider for fotballkamper flyttes noen ganger, ofte med svært kort varsel.

Når du kjøper et bestemt spill, kjøper du billetter til den begivenheten uavhengig av dato/klokkeslett det spilles.

Helgefotballkamper kan flyttes fra lørdag til søndag og omvendt, og kan noen ganger også inkludere flytting til fredager eller mandager. Kick-off tider kan også endres på svært kort varsel. Kunder må være tilgjengelige for å delta på alle mulige datoer da ingen refusjon vil bli tilbudt hvis en kampdato endres. Likeledes kan midtukekamper flyttes mellom de forskjellige dagene i uken, noe vi foreslår å huske på hvis du arrangerer reiser fra utlandet, siden en klient ikke vil ha rett til refusjon hvis reiseplanene dine ikke passer inn i endelig kampoppsett.

Vi vil ikke kontakte kunder med informasjon om kampdato og klokkeslett, så det er viktig at du sjekker med spillestedet eller lokale medier regelmessig for riktig tid og dato, men vi vil gjøre vårt beste for å publisere oppdatert informasjon på nettsidene våre.

Kunde Data

Kundedata kan bli gitt videre til fotballklubber hvis de ber oss om å gjøre det. Informasjon som deles med klubbene vil ikke bli brukt til markedsføringsformål.

Fotball Bortestøtte

Alle billetter som leveres vil være plassert i hjemmestøttedelen av hver klubb. Å ha på seg motstanderens farger eller åpent støtte bortelaget er ikke tillatt under noen omstendigheter og kan føre til inngangsvegring eller utvisning fra stadion. Ingen refusjon eller kompensasjon gis.

Priser og sitteplasser:

Du har utelukkende rett til et sete med en verdi som tilsvarer det som er angitt på billetten din. Der setenummer er spesifisert, forbeholder lokalet eller arrangementsledelsen seg retten til å tilby et alternativt sete til det som er angitt på billetten.

Vær oppmerksom på at prisen som er trykt på billetten din kan være leverandørens pålydende verdi i stedet for kjøpesummen du betalte. Du vil ikke ha rett til refusjon bare fordi du har betalt en pris som overstiger billettens pålydende.

 

Alle priser som vises inkluderer eventuelle gjeldende betalingsbehandlingsgebyrer og bestillingsgebyrer. Alle priser er inkludert eventuell gjeldende merverdiavgift. Prisene kan endres når som helst, men endringer vil ikke påvirke bestillinger som allerede er bekreftet.

Billetter kjøpt for uautorisert videresalg (billettsalg) kan føre til at billettinnehaveren nektes adgang til lokalet.

 

HEATHROW EXPRESS BETINGELSER OG VILKÅR

Alle kunder som kjøper Heathrow Express billetter gjennom vår nettside, er bundet av Heathrow Express reisevilkår. Du kan finne de fullstendige vilkårene her:
https://www.heathrowexpress.com/conditions-of-carriage#/

 

Reiseplaner og Tjenesteforstyrrelser:

Det er klientens ansvar å sjekke for eventuelle tjenesteforstyrrelser eller planlagt vedlikeholdsarbeid før bestilling og reise. BoxOffice.live vil ikke holdes ansvarlig for noen tjenesteforstyrrelser eller ulemper som skyldes endringer i Heathrow Express-tjenestene.
Endringer i tjenester og planlagt arbeid kan sjekkes her:
https://www.heathrowexpress.com/timetable/planned-service-disruption#/

 

Gyldighet av billetter:
Enkelt: Hver enkeltbillett er kun gyldig for den angitte reisedatoen som er angitt på billetten ved kjøpstidspunktet.
Tur-retur: Utreisen må skje innen 5 dager etter den angitte reisedatoen som er oppgitt på billetten ved kjøpstidspunktet. Returreisen må være fullført innen 30 dager etter den angitte reisedatoen også oppgitt på e-billetten.
Kunder med en tur-retur-billett bør sørge for å oppbevare billetten på et sikkert sted for å garantere returreisen, da de vil måtte bruke den igjen.
Billetter kan bare brukes i retningsretningen som er valgt ved bestillingstidspunktet og angitt på billetten.

 

Kan jeg avbestille billetten hvis planene mine endrer seg?
Du kan avbestille inntil 24 timer i forveien uten kostnad. Vi vil oppgi kontaktopplysninger på din bestillingsbekreftelse hvor du må skrive til oss for å be om avbestilling og motta full refusjon.

 

Barnas billetter:
Barn i alderen 15 år og under reiser gratis i Express Class når de er i følge med en betalende voksen. Foto-ID vil bli påkrevd.
Selv om de reiser gratis, må et barn fortsatt få utstedt en billett for å reise. En barnas billett kan ikke kjøpes alene på nett, men den kan kjøpes sammen med en voksenbillett uten ekstra kostnad.
Det er ingen begrensninger på antall barn som kan reise samtidig med en voksen.

 

Gruppebestillinger:
Hvis du ønsker å bestille for mer enn 9 personer, må du skrive til oss på info@ticketservice.no  slik at vi kan arrangere bestillingen manuelt for deg.
 

 

Kontakt og hjelp

Selv om Connection Ticketing må overholde vilkårene og betingelsene fastsatt av spillestedene og leverandørene, vil vi fortsatt forsøke å hjelpe der vi kan.

Send inn eventuelle spørsmål eller spørsmål til info@ticketservice.no , så hjelper vi gjerne der det er mulig. Ikke glem å oppgi ordrenummeret ditt!

I lys av det faktum at vi selger artikler på vegne av leverandører, kan det hende vi må kontakte dem for å få mer informasjon før vi svarer på et spørsmål fra deg. Noen spørsmål kan ta opptil uker å løse; vi vil imidlertid kontakte deg så tidlig som mulig.

I det usannsynlige tilfellet at du ønsker å sende inn en klage, vennligst bruk samme e-postadresse som er oppgitt ovenfor, og vær oppmerksom på at alle klager må sendes til Connection Ticketing senest 14 dager etter arrangementsdatoen.