Ditt passord er resatt, sjekk e-posten din

Handlekurv

Ønsket antall billetter er ikke tilgjengelig. Vennligst forsøk med annen dato eller annet tidspunkt.

{{ticket.priceInclPackagedFormatted}},- {{ticket.sumPriceFormatted}},-
Rabatt {{cart.result.discountFormatted}},- Totalpris NOK inkl. mva. {{cart.result.totalPriceFormatted}},-
Gå til kassen

På reisen

På reisen

  • Hva gjør jeg hvis jeg lurer på noe vedr. billettene mine når jeg er på destinasjonen?

    Du kan alltid kontakte vår lokale agent. Dette gjelder alle teater-, musikal- og sportsbilletter.
    Adresse og kontaktopplysninger/åpningstider står på voucheren vi har sendt per e-post.

    Har du bestilt fotballbilletter som sendes per post eller med DHL, vil du finne kontaktopplysningene til agenten vår i bilaget som følger med.

    Du er selvsagt også velkommen til å kontakte oss via e-post eller telefon.
     

  • Hvor lenge før forestillingen trenger jeg å komme til teateret for å hente ut billettene mine?

    Det holder at du er på teateret ca. 30 minutter før forestillingen. Du tar da med deg din utskrevne voucher til teaterets billettluke og bytter den mot billettene dine til forestillingen. Det holder altså at du gjør dette i forbindelse med at du/dere skal se forestillingen.

  • Må jeg ha voucheren min utskrevet på papir, eller holder det at jeg viser den fram på mobiltelefonen?

    Du må ha voucheren utskrevet på papir for å få ut billettene dine på teateret eller bruke den som billett/adgangstegn på sightseeingturer/turistattraksjoner. Agentene på stedet aksepterer ikke at du kun viser fram mobiltelefonen.

    Hvis du har glemt den utskrevne voucheren din hjemme eller ikke hatt mulighet til å skrive den ut før reisen, er du velkommen til å kontakte oss om dette og oppgi e-postadressen til hotellet ditt, så mailer vi gjerne voucheren til hotellet, som så kan hjelpe deg å skrive den ut.