Ditt passord er resatt, sjekk e-posten din

Handlekurv

Ønsket antall billetter er ikke tilgjengelig. Vennligst forsøk med annen dato eller annet tidspunkt.

{{ticket.PriceInclPackagedFormatted}},- {{ticket.SumPriceFormatted}},-
Rabatt {{cart.result.DiscountFormatted}},- Totalpris inkl. mva. {{cart.result.TotalPriceFormatted}},-
Til kassen

Fotballvilkår

Fotball i England

Fotball i Spania

Fotball i Frankrike

Fotball i Italia

Fotball i Tyskland


Fotball i England

Utgangspunktet for Ticket Service´s fotballvillkår er kampbilletter bestilt uten hotell. Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.

Følgende punkter må du vite om før du bestiller fotballbillettene dine:

1. Bindende bestilling
Alle bestillinger er 100 prosent bindende, og de kan ikke kanselleres, endres, videreselges eller returneres.

2. Kampdage og -tidspunkt

  • Champions League, Europa League, cupen og landslags kamper:

Ofte settes datoen når det blir klart hvilke lag som møtes/trekningen er foretatt, men kampdag kan fastsettes til en dag før/etter den midlertidige kampdatoen.

  • Premier League, Championship og League One:

Kampdato og starttidspunkt bestemmes som regel månedsvis.

  • Helgekamp: Spilles som regel fredag, lørdag eller søndag, men kan i visse tilfeller spilles mandag.
  • Ukekamp: Spilles som regel tirsdag eller onsdag, men kan i visse tilfeller spilles torsdag.

Det er kundens ansvar å kontrollere dato og starttid ca. en uke før avreise, samt dagen før avreise, på de aktuelle lagenes nettside. Ticket Service varsler ikke om endring dette — vi informerer i de tilfeller kampen flyttes utenfor ovenstående rammer.

Ticket Service selger billetter med utgangspunkt i at du skal kunne se fotballkampen uansett hvilken dag og tid kampen spilles. Vi anbefaler derfor at du er på plass fredag til tirsdag for en helgekamp, og tirsdag til fredag for en ukekamp.
Hvis en endring i spilleskjemaet medfører at det tilkommer ombestillings- eller avbestillingskostnader vedrørende f.eks. transport, logi, arrangementsbillett m.m., er det kunden som dekker dette, og ingen refusjon vil bli gitt.

Årsaken til anbefalingen ovenfor er at TV-selskapene, myndighetene eller klubbene kan flytte enkelte kamper på kort varsel. Lagenes opp-/nedrykk i ulike nasjonale og internasjonale cuper påvirker også spilleskjemaet. Hvis du ignorerer denne anbefalingen og som følge av det går glipp av en kamp pga. endret dag/starttid, tar Ticket Service ikke ansvar for dette.

Skulle den bestilte kampen flyttes helt utenfor ovennevnte dager, refunderes prisen for kampbilletten i de tilfeller Ticket Service får billetten refundert fra leverandøren.
Har du bestilt en pakke med kampbillett og hotell, refunderes alltid hele pakkeprisen i henhold til pakkereiseloven når kampen flyttes utenfor ovennevnte dager.
Billetten er et verdipapir og må tas vare på av kunden og returneres for at erstatning eventuelt skal kunne utbetales ved flyttet/innstilt/avbrutt arrangement.

3. Plassering på arenaen
Vi garanterer plassering innen valgt prissegment; derimot kan vi aldri garantere en eksakt plass på tribunen. Din plassering på tribunen er vanligvis blant hjemmefansen, og du får ikke heie på motstanderlaget eller bære deres farger. Plassering av ditt bestilte reisefølge:

  • Arsenal, Chelsea, Crystal Palace, Tottenham, Liverpool, Manchester City, Manchester United og kamper på Wembley Stadium: Hele følget er garantert plasser sammen.
  • West Ham: Bestiller flere enn 3 billetter, er det en viss risiko for at dere deles inn 2+2 osv. Er dere et følge på et ujevnt antall personer, f.eks. 3, kan dere i svært sjeldne tilfeller deles opp, f.eks. i 2+1.
  • Øvrige lag: Dersom man bestiller fire billetter eller flere, forekommer det i sjeldne tilfeller at følget deles opp. Dere vil dog aldri få enkeltplasser.
  • Tillegg til Crystal Palace: Bestiller du billetter på Arthur Wait Stand eller Main Stand, kan du komme til å bli oppgradert av vår leverandør til plasser i White Horse Lane Box. Når du får e-billetten din tilsendt noen dager før kampdato, ser du akkurat hvilken billettseksjon du har plass på.
  • Tillegg til Tottenham: På Champions League-kamper tillates ingen supportere fra motstanderlaget — heller ikke supportere fra Storbritannia eller Tyskland (sikkerhetsårsaker).

4. Fotballpriser
Den prisen som er trykt på fotballbillettene, er den prisen som gjelder for dem som er medlem i klubben, dvs. medlemmer som har billett til hver hjemmekamp i hele sesongen. Det gjør at prisen utskrevet på billetten er vesentlig lavere enn Ticket Service’s innkjøpspris for disse billettene.
I juni hvert år reserverer vi billetter til hver kamp for den kommende sesongen, og da til en pris som er høyere enn trykt billettpris.
Prisen du betaler til Ticket Service, inkluderer vårt bestillingsgebyr samt den provisjonen vår offisielle agent i England tar for å formidle billettene.

5. Fotballpakke
Vi tilbyr hotellpakker med enkelt-, dobbelt- og trippelrom sammen med fotballbillett(er) til flere av lagenes kamper. Du velger selv boalternativ blant de hotellene som inngår i pakken når du bestiller fotballbilletten. I sjeldne tilfeller kan hotellet endres etter at bestillingen er blitt bekreftet. Hvis dette mot formodning skulle skje, kommer vi tilbake til deg og bekrefter et annet, likeverdig hotell.
Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.

6. Informasjon om levering av fotballbillettene

  • Bestiller du en fotballpakke med billett og hotell, leveres billettene til hotellet som inngår i pakken, alternativt får du en E-billett mailet til deg noen dager før kampdato. Gebyret for hotelleveringen er inkludert i billettprisen.
  • Bestiller du kun fotballbillett, kan leveringsmåten variere avhengig av hvilket lag du kjøper billetter til, samt hvilken av våre leverandører som distribuerer disse billettene:

E-ticket: Du får e-billetten din mailet til deg noen dager før kampdag; med den går du direkte inn på kampen.
Hotel delivery: Billettene leveres til hotellet ditt mot et gebyr som er inkludert i billettprisen du ser. Du angir dine hotellopplysninger i følgende trinn (har du ikke bestilt hotellet ennå, kan du komme tilbake med disse opplysningene). Av sikkerhetsårsaker tar enkelte hoteller ikke imot forsendelser, og det er ditt ansvar å sjekke at hotellet har en resepsjon som tar imot billettene, samt at hotellet og billettene er bestilt i samme navn.
Pick up at Stadium: Du får en voucher mailet av oss når du bestiller, og den tar du med deg til arenaen og bytter i originalbilletter.
Pick up at Amba Marble Arch: For enkelte lag i London kan du hente ut billettene på dette hotellet. Ingen ekstra gebyr tilkommer.
Pick up at hotel Hard Days Night: Bestiller du billetter til en Everton-kamp, fins dette som et alternativ. Du henter da dine billetter på dette hotellet i Liverpool. Intet ekstra gebyr tilkommer.
Sent by post: Billettene sendes hjem til deg om lag 10 dager før kampdag. Det koster mellom 50 og 150 kroner per bestilling avhengig av hvilket leveringsalternativ du velger (post eller DHL).

7. Ticket Service’s ansvar
Ticket Service er ikke ansvarlig for mangler, endringer, utsettelse eller innstilling av kamper pga. force majeure eller force majeure-liknende hendelser, dvs. hendelser som arrangøren ved inngåelsen av avtalen ikke har hatt mulighet til å forutse, unngå eller avverge (f.eks. avtalebrudd, avtalestridige streiker, værforhold m.m.,). Ticket Service er heller ikke ansvarlig for avgjørelser tatt av klubben, TV-kanaler eller myndigheter som fører til mangler, endringer eller utsettelse/innstilling av kamper. Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.

 

Fotball i Spania

Merk deg følgende punkter før du bestiller fotballbillettene dine:

1. Bindende bestilling
Alle bestillinger er 100 prosent bindende, og de kan ikke kanselleres, endres, videreselges eller returneres.

2. Kampdage og -tidspunkt
Hvis kampdage ikke er fastslått, vil du ikke finne noe klokkeslett for kampen på våre nettsider.

  • Champions League, Europa League, cupen og landslags kamper:

Ofte settes datoen når det blir klart hvilke lag som møtes/trekningen er foretatt, men kampdag kan fastsettes til en dag før/etter den midlertidige kampdatoen.

  • La Liga:

Kampdatoer og starttider bestemmes av det spanske fotballforbundet en til to uker før kampen.

  • Helgekamp: Spilles som regel lørdag eller søndag, men kan i sjeldne tilfeller også spilles fredag eller mandag.
  • Ukekamp: Spilles som regel tirsdag eller onsdag, men kan i sjeldne tilfeller også spilles torsdag.

Det er kundens ansvar å kontrollere dato og starttid ca. en uke før avreise, samt dagen før avreise, på de aktuelle lagenes nettside. Ticket Service varsler ikke om endring dette — vi informerer i de tilfeller kampen flyttes utenfor ovenstående rammer.

Ticket Service selger billetter med utgangspunkt i at du skal kunne se fotballkampen uansett hvilken dag og tid kampen spilles. Vi anbefaler derfor at du er på plass fredag til tirsdag for en helgekamp, og tirsdag til fredag for en ukekamp.
Hvis en endring i spilleskjemaet medfører at det tilkommer ombestillings- eller avbestillingskostnader vedrørende f.eks. transport, logi, arrangementsbillett m.m., er det kunden som dekker dette, og ingen refusjon gjøres.

Årsaken til anbefalingen ovenfor er at TV-selskapene, myndighetene eller klubbene kan flytte enkelte kamper på kort varsel. Lagenes opp-/nedrykk i ulike nasjonale og internasjonale cuper påvirker også spilleskjemaet. Hvis du ignorerer denne anbefalingen og som følge av det går glipp av en kamp pga. endret dag/starttid, tar Ticket Service ikke ansvar for dette.

Skulle den bestilte kampen flyttes helt utenfor ovennevnte dager, refunderes prisen for kampbilletten i de tilfeller Ticket Service får billetten refundert fra leverandøren.
Billetten er et verdipapir og må tas vare på av kunden og returneres for at erstatning eventuelt skal kunne utbetales ved flyttet/innstilt/avbrutt arrangement.

3. Plassering på arenaen
Vi garanterer plassering innenfor valgt prissegment, derimot kan vi aldri garantere en eksakt plass på tribunen. Plasseringen din på tribunen vil alltid være blant hjemmelagets tilhengere, og du får ikke heie på motstanderlaget eller bære motstanderlagets farger.

I svært sjeldne tilfeller kan følge ditt — for FC Barcelonas og Real Madrids A- og B-kamper, samt Champions League-kamper — bli tildelt singelplasser. Dette er dog altså noe som skjer ekstremt sjelden. (A- og B-kamper sesong 16—17: At. Madrid, At. Bilbao, Barcelona, Betis, Deportivo Le Coruna, Eibar, Osasuna, Valencia, Villarreal, Real Madrid, Real Sociedad og Sevilla) Kjøper du VIP- eller boks-billetter, er følget ditt alltid garantert plasser sammen.

4. Fotballpriser
Den prisen som er trykt på fotballbillettene, er den prisen som gjelder for dem som er medlem i klubben, dvs. medlemmer som har billett til hver hjemmekamp i hele sesongen. Det gjør at prisen utskrevet på billetten er vesentlig lavere enn Ticket Service’s innkjøpspris for disse billettene. I juli hvert år reserverer vi billetter til hver kamp for den kommende sesongen, og da til en pris som er vesentlig høyere enn trykt billettpris. Når FC Barcelona, Real Madrid eller Atletico Madrid spiller, kan vår billettpris være så mye som tre ganger høyere enn den trykte.
Prisen du betaler til Ticket Service, inkluderer vårt bestillingsgebyr samt den provisjonen vår offisielle agent i Spania tar for å formidle billettene.

5. Informasjon om levering av fotballbillettene

FC Barcelona:
Fotballbillettene kan hentes hos vår agent i Barcelona sentrum, på Carrer Bruc 39.

  • Helgekamp: Billettene skal hentes ut på på kampdagen mellom kl. 10:00 og 16:00.
  • Ukekamp: Billettene skal hentes på kampdagen mellom kl. 10:00 og 16:00.

Helgedager, samt de lørdager eller søndager som det ikke spilles kamp, holder kontoret stengt.
Eksakt informasjon om hvordan du får tak i billettene dine står på den voucheren du får av oss etter bestilling og betaling.
Vennligst kontakt oss hvis du trenger hjelp vedrørende hotellevering av billettene; det kan ordnes mot et gebyr.

Espanyol
Fotballbillettene kan hentes hos vår agent i Barcelona sentrum, på Carrer Bruc 39.

  • Helgekamp: Billettene skal hentes ut på fredagen mellom kl. 10:00 og 18:00.
  • Ukekamp: Billettene skal hentes på kampdagen mellom kl. 10:00 og 18:00.

På lørdager, søndager og helgedager er kontoret stengt.
Eksakt informasjon om hvordan du får tak i billettene dine står på den voucheren du får av oss etter bestilling og betaling.
Vennligst kontakt oss hvis du trenger hjelp vedrørende hotellevering av billettene; det kan ordnes mot et gebyr.

Real Madrid
Fotballbillettene kan hentes hos vår agent i Madrid sentrum, på Calle Postas 18.

  • Helgekamp: Billettene skal hentes på kampdagen mellom kl. 10:00 og 16:00.
  • Ukekamp: Billettene skal hentes ut på kampdagen mellom kl. 10:00 og 16:00.

Øvrige dager er kontoret stengt. Eksakt informasjon om hvordan du mottar billettene dine står på den voucheren du får av oss etter bestilling og betaling. Den voucheren skal du skrive ut og ta med deg.
Vennligst kontakt oss hvis du trenger hjelp vedrørende hotellevering av billettene; det kan ordnes mot et gebyr.

Atletico Madrid
Fotballbillettene skal hentes på Atletico Madrids arena.
Eksakt informasjon om hvordan du får tak i billettene dine står på den voucheren du får av oss etter bestilling og betaling.

6. Ticket Service’s ansvar
Ticket Service er ikke ansvarlig for mangler, endringer, utsettelse eller innstilling av kamper pga. force majeure eller force majeure-liknende hendelser, dvs. hendelser som arrangøren ved inngåelsen av avtalen ikke har hatt mulighet til å forutse, unngå eller avverge (f.eks. avtalebrudd, avtalestridige streiker, værforhold m.m.,). Ticket Service er heller ikke ansvarlig for avgjørelser tatt av klubben, TV-kanaler eller myndigheter som fører til mangler, endringer eller utsettelse/innstilling av kamper.

 

Fotball i Frankrike

Merk deg følgende punkter før du bestiller fotballbillettene dine:

1. Bindende bestilling
Alle bestillinger er 100 prosent bindende, og de kan ikke kanselleres, endres, videreselges eller returneres.

2. Kampdage og -tidspunkt
Hvis kampdage ikke er fastslått, vil du ikke finne noe klokkeslett for kampen på våre nettsider.

  • Champions League, Europa League, cupen og landslags kamper:

Ofte settes datoen når det blir klart hvilke lag som møtes/trekningen er foretatt, men kampdag kan fastsettes til en dag før/etter den midlertidige kampdatoen.

  • League 1:

Kampdatoer og starttider bestemmes som regel to til tre uker for kampen.

  • Helgekamp: Spilles som regel lørdag eller søndag, men kan i visse tilfeller spilles på fredag.
  • Ukekamp: Spilles som regel tirsdag eller onsdag. I sjeldne tilfeller kan kampen spilles en annen ukedag.

Det er kundens ansvar å kontrollere dato og starttid ca. en uke før avreise, samt dagen før avreise, på de aktuelle lagenes nettside. Ticket Service varsler ikke om endring dette — vi informerer i de tilfeller kampen flyttes utenfor ovenstående rammer.

Ticket Service selger billetter med utgangspunkt i at du skal kunne se fotballkampen uansett hvilken dag og tid kampen spilles. Vi anbefaler derfor at du er på plass fredag til mandag for en helgekamp, og tirsdag til fredag for en ukekamp.
Hvis en endring i spilleskjemaet medfører at det tilkommer ombestillings- eller avbestillingskostnader vedrørende f.eks. transport, logi, arrangementsbillett m.m., er det kunden som dekker dette.

Årsaken til anbefalingen ovenfor er at TV-selskapene, myndighetene eller klubbene kan flytte enkelte kamper på kort varsel. Lagenes opp-/nedrykk i ulike nasjonale og internasjonale cuper påvirker også spilleskjemaet. Hvis du ignorerer denne anbefalingen og som følge av det går glipp av en kamp pga. endret dag/starttid, tar Ticket Service ikke ansvar for dette, og ingen refusjon blir foretatt.

Skulle den bestilte kampen flyttes helt utenfor ovennevnte dager, refunderes prisen for kampbilletten i de tilfeller Ticket Service får billetten refundert fra leverandøren.
Billetten er et verdipapir og må tas vare på av kunden og returneres for at erstatning eventuelt skal kunne utbetales ved flyttet/innstilt/avbrutt arrangement.

3. Plassering på arenaen
Vi garanterer plassering innenfor valgt prissegment, derimot kan vi aldri garantere en eksakt plass på tribunen. Plasseringen din på tribunen er som regel blant hjemmelagets tilhengere, og du får ikke heie på motstanderlaget eller bære motstanderlagets farger. Alle i følget ditt er garantert å få plasser sammen.

4. Fotballpriser
Den prisen som er trykt på fotballbillettene, er den prisen som gjelder for dem som er medlem i klubben, dvs. medlemmer som har billett til hver hjemmekamp i hele sesongen. Det gjør at prisen utskrevet på billetten er vesentlig lavere enn Ticket Service’s innkjøpspris for disse billettene. Hvert år reserverer vi billetter til hver kamp for den kommende sesongen, og da til en pris som er høyere enn trykt billettpris.
Prisen du betaler til Ticket Service, inkluderer vårt bestillingsgebyr samt den provisjonen vår offisielle agent i Spania tar for å formidle billettene.

5. Informasjon om levering av fotballbillettene
Billettene sendes til din e-post cirka tre dager før kampdagen.

6. Ticket Service’s ansvar
Ticket Service er ikke ansvarlig for mangler, endringer, utsettelse eller innstilling av kamper pga. force majeure eller force majeure-liknende hendelser, dvs. hendelser som arrangøren ved inngåelsen av avtalen ikke har hatt mulighet til å forutse, unngå eller avverge (f.eks. avtalebrudd, avtalestridige streiker, værforhold m.m.,). Ticket Service er heller ikke ansvarlig for avgjørelser tatt av klubben, TV-kanaler eller myndigheter som fører til mangler, endringer eller utsettelse/innstilling av kamper.

 

Fotball i Italia

Utgangspunktet for Ticket Service´s fotballvillkår er kampbilletter bestilt uten hotell. Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.

Merk deg følgende punkter før du bestiller fotballbillettene dine:

1. Bindende bestilling
Alle bestillinger er 100 prosent bindende, og de kan ikke kanselleres, endres, videreselges eller returneres.

2. Kampdage og -tidspunkt
Hvis kampdage ikke er fastslått, vil du ikke finne noe klokkeslett for kampen på våre nettsider.

  • Champions League, Europa League, cupen og landslags kamper:

Ofte settes datoen når det blir klart hvilke lag som møtes/trekningen er foretatt, men kampdag kan fastsettes til en dag før/etter den midlertidige kampdatoen.

  • Serie A:

Kampdatoer og starttider bestemmes av det italienske fotballforbundet ca. én til to måneder før kampen.

  • Helgekamp: Spilles som regel lørdag eller søndag, men kan i visse tilfeller spilles mandag.
  • Ukekamp: Spilles som regel tirsdag eller onsdag, men kan i visse tilfeller spilles torsdag.

Det er kundens ansvar å kontrollere dato og starttid ca. en uke før avreise, samt dagen før avreise, på de aktuelle lagenes nettside. Ticket Service varsler ikke om endring dette — vi informerer i de tilfeller kampen flyttes utenfor ovenstående rammer.

Ticket Service selger billetter med utgangspunkt i at du skal kunne se fotballkampen uansett hvilken dag og tid kampen spilles. Vi anbefaler derfor at du er på plass lørdag til tirsdag for en helgekamp, og tirsdag til fredag for en ukekamp.
Hvis en endring i spilleskjemaet medfører at det tilkommer ombestillings- eller avbestillingskostnader vedrørende f.eks. transport, logi, arrangementsbillett m.m., er det kunden som dekker dette, og ingen refusjon gjøres.

Årsaken til anbefalingen ovenfor er at TV-selskapene, myndighetene eller klubbene kan flytte enkelte kamper på kort varsel. Lagenes opp-/nedrykk i ulike nasjonale og internasjonale cuper påvirker også spilleskjemaet. Hvis du ignorerer denne anbefalingen og som følge av det går glipp av en kamp pga. endret dag/starttid, tar Ticket Service ikke ansvar for dette.

Skulle den bestilte kampen flyttes helt utenfor ovennevnte dager, refunderes prisen for kampbilletten i de tilfeller Ticket Service får billetten refundert fra leverandøren.
Har du bestilt en pakke med kampbillett og hotell, refunderes alltid hele pakkeprisen i henhold til pakkereiseloven når kampen flyttes utenfor ovennevnte dager.
Billetten er et verdipapir og må tas vare på av kunden og returneres for at erstatning eventuelt skal kunne utbetales ved flyttet/innstilt/avbrutt arrangement.

3. Plassering på arenaen
Vi garanterer plassering innenfor valgt prissegment, derimot kan vi aldri garantere en eksakt plass på tribunen. Plasseringen din på tribunen vil alltid være blant hjemmelagets tilhengere, og du får ikke heie på motstanderlaget eller bære motstanderlagets farger. Kjøper du billetter i den billigste priskategorien på kortsiden, står du blant de mest lojale og entusiastiske tilhengerne.
Ved bestilling av fire eller flere billetter forekommer det i sjeldne tilfeller at følget må deles opp. Dog risikerer ingen av dere å måtte sitte alene.

4. Fotballbillettpriser
Den prisen som er trykt på fotballbillettene, er den prisen som gjelder for dem som er medlem i klubben, dvs. medlemmer som har billett til hver hjemmekamp i hele sesongen. Denne prisen er vesentlig lavere enn Ticket Services innkjøpspris for disse billettene. Den prisen du betaler til oss i Ticket Service, inkluderer vårt bestillingsgebyr samt den provisjonen agenten vår i Italia tar for å formidle billettene.

5. Fotballpakke
Vi tilbyr hotellpakke med enkeltrom/dobbeltrom og fotballbillett til valgt kamp. Du velger selv boalternativ blant de hotellene som inngår i pakken når du bestiller fotballbilletten.
I sjeldne tilfeller kan hotellet endres etter at bestillingen er blitt bekreftet. Hvis dette mot formodning skulle skje, kommer vi tilbake til deg og bekrefter et annet, likeverdig hotell.
Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.
En lokal skatt på 4 euro per person og natt kreves av samtlige turister over 16 år som bor på hotell i Milano/Roma. Denne betales ved utsjekking direkte til hotellet og inngår ikke i prisen du betaler til Ticket Service.

6. Informasjon om levering av fotballbillettene
Fotballbillettene dine leveres til hotellet ditt dagen før kampen. Avgiften for slik hotellevering er inkludert i billettprisen, men ved levering til hoteller som ligger utenfor sentrum, tilkommer en ekstra avgift.
Hvis du bestiller kun fotballbilletter, oppgir du kontaktopplysninger til hotellet ditt samtidig som du bestiller. Visse hoteller tar av sikkerhetsårsaker ikke imot forsendelser, og det er ditt ansvar å sjekke at hotellet har en døgnåpen resepsjon som tar imot billettene samt sørge for at hotellet og billettene er bestilt i samme navn. Du kan også velge å få billettene levert til et av de hotellene som inngår i Ticket Services fotballpakke, uten tillegg.
I sjeldne tilfeller får du en voucher levert til hotellet ditt i stedet for fotballbillettene. Før kampstart må du bytte denne i originalbillettene på arenaen før kampstart; ta med både voucheren og passet ditt til arenaen, for det må du framvise. All nødvendig informasjon om dette står på voucheren din.

7. Passopplysninger
Det italienske fotballforbundet kan for visse kamper kreve navn, fødselsdato og nasjonalitet oppgitt for samtlige besøkende og kan i visse tilfeller også kreve en kopi av passet ditt. Vi vil informere deg dersom fotballklubben krever dette for kampen du har bestilt.

8. Ticket Service’s ansvar
Ticket Service er ikke ansvarlig for mangler, endringer, utsettelse eller innstilling av kamper pga. force majeure eller force majeure-liknende hendelser, dvs. hendelser som arrangøren ved inngåelsen av avtalen ikke har hatt mulighet til å forutse, unngå eller avverge (f.eks. avtalebrudd, avtalestridige streiker, værforhold m.m.,). Ticket Service er heller ikke ansvarlig for avgjørelser tatt av klubben, TV-kanaler eller myndigheter som fører til mangler, endringer eller utsettelse/innstilling av kamper.
Bestiller du en pakke med kampbillett og hotell, omfattes bestillingen din av pakkereiseloven, som gir deg en utvidet beskyttelse ved endrede/innstilte kamper.

Fotball i Tyskland

Merk deg følgende punkter før du bestiller fotballbillettene dine:

1. Bindende bestilling
Alle bestillinger er 100 prosent bindende, og de kan ikke kanselleres, endres, videreselges eller returneres.

2. Kampdage og -tidspunkt
Hvis kampdage ikke er fastslått, vil du ikke finne noe klokkeslett for kampen på våre nettsider.

Kampdato og starttidspunkt bestemmes som regel 4 til 6 uker før kampen.

  • Helgekamp: Spilles fredag, lørdag eller søndag.
  • Ukekamp: Spilles tirsdag eller onsdag.

Det er kundens ansvar å kontrollere dato og starttid ca. en uke før avreise, samt dagen før avreise, på de aktuelle lagenes nettside. Ticket Service varsler ikke om endring dette — vi informerer i de tilfeller kampen flyttes utenfor ovenstående rammer.

Ticket Service selger billetter med utgangspunkt i at du skal kunne se fotballkampen uansett hvilken dag og tid kampen spilles. Vi anbefaler derfor at du er på plass fredag til mandag for en helgekamp, og tirsdag til torsdag for en ukekamp.
Hvis en endring i spilleskjemaet medfører at det tilkommer ombestillings- eller avbestillingskostnader vedrørende f.eks. transport, logi, arrangementsbillett m.m., er det kunden som dekker dette, og ingen refusjon vil bli gitt.

Årsaken til anbefalingen ovenfor er at TV-selskapene, myndighetene eller klubbene kan flytte enkelte kamper på kort varsel. Lagenes opp-/nedrykk i ulike nasjonale og internasjonale cuper påvirker også spilleskjemaet. Hvis du ignorerer denne anbefalingen og som følge av det går glipp av en kamp pga. endret dag/starttid, tar Ticket Service ikke ansvar for dette.

3. Plassering på arenaen
Vi garanterer plassering innenfor valgt prissegment, derimot kan vi aldri garantere en eksakt plass på tribunen. Plasseringen din på tribunen vil som regel være blant hjemmelagets tilhengere, og du får ikke heie på motstanderlaget eller bære motstanderlagets farger.
Følget ditt sitter minst 2+2 eller 2+1.

4. Fotballbillettpriser
Den prisen som er trykt på fotballbillettene, er den prisen som gjelder for dem som er medlem i klubben, dvs. medlemmer som har billett til hver hjemmekamp i hele sesongen. Denne prisen er vesentlig lavere enn Ticket Services innkjøpspris for disse billettene. Den prisen du betaler til oss i Ticket Service, inkluderer vårt bestillingsgebyr samt den provisjonen agenten vår i Italia tar for å formidle billettene.

5. Informasjon om levering av fotballbillettene
Fotballbillettene leveres som regel til hotellet ditt, og dette dagen før kamp, innen kl. 22:00. Eksakt informasjon om hvordan du mottar billettene står på den voucheren du får fra oss per e-post etter bestilling og betaling.

Kontaktopplysninger til hotellet oppgir du på bestillingstidspunktet (disse kan du komme tilbake med om du ikke har dem klare). Visse hoteller tar av sikkerhetsårsaker ikke imot forsendelser — det er ditt eget ansvar å se til at hotellet har en 24-timers resepsjon som tar imot billettene, samt at hotellet og billettene er bestilt i samme navn.

I de tilfeller billettene rekker å komme fra Tyskland til Norge, blir du informert om dette.

6. Ticket Service’s ansvar
Ticket Service er ikke ansvarlig for mangler, endringer, utsettelse eller innstilling av kamper pga. force majeure eller force majeure-liknende hendelser, dvs. hendelser som arrangøren ved inngåelsen av avtalen ikke har hatt mulighet til å forutse, unngå eller avverge (f.eks. avtalebrudd, avtalestridige streiker, værforhold m.m.,). Ticket Service er heller ikke ansvarlig for avgjørelser tatt av klubben, TV-kanaler eller myndigheter som fører til mangler, endringer eller utsettelse/innstilling av kamper.